A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son müsabakasında ABD ile SoFi Stadyumu'nda karşı karşıya geldi. Teknik direktör Vincenzo Montella, Paraguay ile oynanan ve 1-0 sonuçlanan maçın ardından kadroda önemli değişikliklere gitti.
Paraguay karşılaşmasında ilk 11'de görev alan M.M., M.D., F.K., İ.Y., H.Ç., Y.A. ve K.A., ABD maçına yedek kulübesinde başladı. Bu isimlerin yerine Z.Ç., O.K., E.E., S.Ö., O.K., O.A. ve B.A.Y. ilk 11'de sahaya sürüldü.
Milli takımın ABD karşısındaki ilk 11 kadrosu şu isimlerden oluştu: Uğurcan, Zeki, Ozan, Abdülkerim, Eren, Salih, Orkun, Arda, Oğuz, Kenan ve Barış Alper. Montella, Paraguay mağlubiyetinin ardından taktiksel bir revizyon uygulayarak 7 oyuncu değişikliği yaptı.
Karşılaşma ile birlikte iki futbolcu, Dünya Kupası organizasyonunda ilk kez forma giyme başarısı gösterdi. O.K. ve O.A., Avustralya ve Paraguay maçlarında yedek bekledikten sonra ABD maçında ilk kez sahaya çıkan isimler oldu.