Trabzonspor, geçtiğimiz sezon sergilediği performansla dikkat çeken Brezilyalı futbolcu Felipe Augusto'nun transferi konusunda mutabakata varıldı.
Bordo-mavili yönetim ile Rus kulübü Zenit arasında yürütülen görüşmeler neticesinde, 32 yaşındaki forvet oyuncusu için şartlar belirlendi. Yapılan anlaşma kapsamında toplamda 15+5 milyon Euro bonservis bedeli ödenmesi kararlaştırıldı.
Bu transfer operasyonuyla birlikte Trabzonspor, 5 milyon Euro bedelle kadrosuna kattığı oyuncudan ciddi bir mali kazanç elde etmiş oldu. Brezilyalı oyuncunun geçtiğimiz sezon içerisinde çıktığı 40 maçta 15 gol kaydettiği kaydedildi.
Transfer sürecinin tamamlanmasının ardından, resmi prosedürlerin tamamlanması bekleniyor. Kulübün bu hamlesiyle birlikte önemli bir ekonomik değer yarattığı ifade ediliyor.