İran yönetimi, Dünya Kupası süresince karşılaşılan kısıtlamalara ilişkin olarak FIFA nezdinde resmi şikayette bulunmaya hazırlanıyor.
Turnuva kapsamında yaşanan kısıtlamalar sonrası yapılan açıklamalarda, Tahran yönetiminin konuyu uluslararası spor otoritelerine taşımaya karar verdiği belirtildi.
İran Teknik Direktörü, müsabaka sonrası yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı: "Los Angeles'a gururla geldik, onurumuzla mücadele ettik ve başımız dik ayrılıyoruz. Dünyanın tüm ulusları arasında barış, saygı ve dostluk diliyoruz"
Belçika ile oynanan karşılaşmanın golsüz beraberlikle sonuçlanmasının ardından, İran heyetinin turnuva şartlarına yönelik itirazlarını resmi kanallar aracılığıyla iletmesi bekleniyor.