Fenerbahçe Spor Kulübü yönetimi, Trendyol Süper Lig fikstür düzenlemeleriyle ilgili olarak Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın talebi üzerine gerçekleştirilen görüşmede, kulüp adına Başkan Vekili B.G. ve Yönetim Kurulu Üyesi M.Ç. temsilci olarak yer aldı. Görüşmenin, geçmiş yıllarda fikstür kaynaklı yaşandığı belirtilen mağduriyetlerin bu sezon tekrarlanmaması amacıyla yapıldığı kaydedildi.
Yapılan görüşme kapsamında TFF yetkililerine, taraftarlar tarafından dile getirilen çeşitli eleştiriler iletildi. Özellikle Galatasaray ile oynanacak sezonun ikinci yarısındaki derbi maçlarının sıklıkla deplasmanda oynanması konusu gündeme getirildi.
Kulüp yetkilileri, rakip takımın Avrupa kupalarındaki zorlu deplasman maçlarının ardından lig müsabakalarını genellikle iç sahada oynamasının yarattığı dengesizliğe dikkat çekti. TFF yetkililerine, fikstür planlamasında adaletli bir dağılımın sağlanması yönündeki görüşler aktarıldı.