🇺🇸 USD 46,47₺ ▲0.02%
🇪🇺 EUR 53,12₺ ▼0.04%
🥇 ALTIN 6.152₺ ▼1.61%
₿ BTC 2,92M₺ ▼1.72%
23 Haziran 2026, Salı
Spor

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde Amedspor bayrağı asıldı

Süper Lig'e yükselen Amedspor'un bayrağı, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün onayıyla Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı. Bölgede polis ekipleri nöbet tutuyor.

İmza: Saha Gündemi Spor Servisi Yayın: 👁 49,276
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde Amedspor bayrağı asıldı

TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükselme başarısı gösteren Amedspor bayrağı, bugün Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.

Kulübün yaptığı resmi başvurunun ardından, İstanbul Boğazı üzerindeki köprülerden birine bayrak asılması talebi kabul edildi. Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından gönderilen yazılı bilgilendirmede, Süper Lig'e yükselme başarısının kutlanması amacıyla bayrağın asılmasının uygun bulunduğu ifade edildi.

Yapılan açıklamaya göre, kulüp bayrağı Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenecek tarihte iki gün süreyle köprüde kalabilecek. Bayrağın boyutları, asılma ve sökülme süreçleri ile bağlantı şekli gibi teknik detayların ilgili kurumlarla koordineli bir şekilde yürütülmesi kararlaştırıldı. Ayrıca, süreç boyunca gerekli trafik güvenliği tedbirlerinin alınması şart koşuldu.

Köprüye asılan bayrağın korunması amacıyla güvenlik önlemleri de artırıldı. Polis ekiplerinin, bayrağın indirilmemesi için köprü çevresinde görevlendirildiği ve gece boyunca bölgede nöbet tuttuğu bildirildi.

İlgili Haberler